de desembre 07, 2007 És un 20% més cara la banda ampla a Espanya?

La comissària europea de la competència, Neelie Kroes assegura que la banda ampla a Espanya és un 20% més cara que a Europa. S'ha embrancat amb una discussió amb el secretari d'Estat de comunicacions, Francisco Ros, que s'entesta en que no són més cares. Al meu entendre, el que passa és que les companyies subministradores ens enganyen sistemàticament. Venen uns preus a la publicitat que mai son reals. A l'hora de pagar la factura, sempre pagues dues o tres vegades més. Això, per ja no parlar de la velocitat, que mai arriba al que et prometen. Potser els preus de les lletres grosses sí que són equiparables, però els reals, els que et venen a la factura no. Per cert, he sentit a dir que alguna companyia de poques lletres, quan detecta que baixes massa material, et redueix la velocitat de baixada, una forma de frau, diria jo, com qualsevol altra. Algú ha sentit alguna cosa sobre això?
del.icio.us

2 comentaris:

Delfí Roca ha dit...

Has dit ben dit!

I encara diré més. el que em fot és pagar la línia individual de 13, 70 Euros mensuals. Com pensen liberalitzar això?

Un ASDL Duo diuen que a telefònica val 40,90 €. Més la línia i l'iva la meva factura puja fins a 63,34 €.. Total 22,44 € més o la meitat més del preu ADSL Duo. És el que tu dius.

Referent a la disminució del cabal de línia que comentes, jo m'estic a Telefònica perquè considero que son ells els amos de l'aixeta que s'obre i tanca per les altres companyies, malauradament. Ah, i perque visc en zona rural, el que donaria per una altre capítol sobre les TIC a Catalunya.

Anònim ha dit...

Doncs jo encara no tinc adsl perque espero que algun dia algú (govern) decideixi regularitzar les comunicacions, però ja sabem qui te la pasta al nostre país i al que mana; teòricament fa uns anys se'ns va dir que es lliberarien...jajajaja.
No tinc més experiència que en Alemanya: Els pisos que llogues (encara que siguin dels anys 60) tenen accés telefònic i de televisió de banda ampla; quan et connectes a internet et surt un llistat de servidors amb les tarifes en aquell moment i la gent que hi està connectada; tu decideixes on vols connectar-te. I quant el pagament...tu pagues el teu sumministrador i ell s'encarrega de pagar a qui tu facis servir. Amb les trucades passa el mateix, dispòses d'un llistat de prefixos tant per mòbil com per fixes amb els preus en diferents franges horàries...
Timofonica te el poder i fins que algú amb collons no s'hi fiqui no tenim res a fer.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint