de gener 20, 2008 Està ONO tancant l'aixeta de l'Emule?

del.icio.us

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc ONO i en principi no tinc cap problema... utilitzo L'emule, el torrent i pando. La veritat és que tots amb van molt bé! si bé, es cert que jo no tinc fibra, ja que no arribava a casa meva... no sé si pot tenir alguna cosa a veure.

Oriol ha dit...

Considero molt complex que ONO realitzi una acció com aquesta. De fet, "capar" els ports pels que treballa l'emule o qualsevol programa P2P seria com tirar-se pedres al propi teulat. De fet, en primer lloc perdrien un bon grapat de clients, estarien aplicant una mesura que encara no esta reconeguda per Llei ("..obligación de cerrar aquellos puertos que permitieran la descarga ilegal.."). Ara bé, si arribés el moment de tallar aquests ports.. Què farien per evitar les pàgines de descarrega directa (rapidshare, megaupload, badongo, gigasize, etc..).

També van tallar les ales al napster i van voler agafar-se al tren posant preu a les descarregues.. I encara estant a l'espera que els números no surtin vermells.

Salut.

Anònim ha dit...

Per això ja existeix la ofuscació de protocols... Per evitar aquesta "capació".

Jose ha dit...

Jo tinc ONO i el pando baixa que dóna por.
L'emule fa uns pics de 120-130. Recordo que abans amb Auna l'emule tirava més pero tot depent de les fonts i dels arxius que baixis així que no ho puc confirmar.
Per cert, tinc fibra.

Alexandre Fillat ha dit...

Jo tinc ONO des de fa uns mesos i el emule es impossible de fer servir. La única manera es amb el torrent i marcant la opció de encriptar les comunicacions. Igualment fa pena. Estic per tornar a canviar de companyia a mes.. la tv emeten en baixisima qualitat i m'he comprat una lcd de 40' i es veu fatal amb el ono... Teòricament es on millor es tindria que veure i fot pena...

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint