de juny 27, 2008 Li agrada Windows a Bill Gates?

Avui es retira (parcialment) Bill Gates (58.000 milions de dòlars de fortuna), però la pregunta de la capçalera no és retòrica, sinó estrictament literal. Hi ha a Internet un correu intern de Bill Gates als seus ajudants en què textualment es mostra molt "disgustat" sobre el funcionament de Windows. El correu va ser enviat, si és real i no és cap enganyifa (si algú té informació sobre això, que la pose als comentaris) en 2004 i el fundador de Microsoft es queixa de tot: de la usabilitat del lloc Microsoft.com, del funcionament del sistema a l'hora d'intentar instal·lar un programa tan simple com el Movie Maker, de la lentitud d'execució del sistema, de la dificultat de baixar un programa com aquest, de la quantitat de fem que li ha quedat a la màquina una vegada instal·lat. Vaja, del que ens solem queixar la resta d'usuaris gairebé cada dia. Llegiu-lo vosaltres mateixos i a veure què en penseu o bé escolteu-ho a continuació en una lectura del correu que van a fer a una ràdio dels EEUU.



del.icio.us

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola:

Jo crec que el email es fals. Si llegeixes el que diu, mai parla de nosaltres o la nostra web. Em sembla dificil de creure que el fundador de Microsof escrigui d'aquesta forma.

Anònim ha dit...

Home, jo tampoc poso la mà al foc però jo sí que em crec que no sàpiga escriure. Aquest paio l'única cosa que ha fet bé en la seva vida és voltar-se de persones intel·ligents.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint