de setembre 10, 2008 Tràiler dels ultrarreligiosos de la segona de McCain, Sarah Palin

Que l'aspirant conservadora a vice-presidenta, Sarah Palin és molt religiosa i molt conservadora no se li escapa a ningú. Ara bé, que els joves de l'església on ella sol (o solia, ara sembla que no li convenen com a amics) anar a pregar són uns 'spielbergs' en potència, al servei de la fe cega en la religió, és menys sabut. Com tampoc és massa sabut que diuen ser capaços de 'curar l'homosexualitat', amb l'ajuda de Deu, clar. Mireu aquest tràiler que han fet els membres de la Wasillia Assembly of God anunciant la invasió d'Alaska per part de Deu. Jo, fet i fet, preferesc 'Doctor en Alaska' a 'Governadora (fatxa i tramposa) en Alaska'


del.icio.us

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja estem, la qüestió es ficar-se amb el mon evangelic, no tots els creients som així. Potser la esglesia de la Sarah Pallin es així, pero us aseguro que no tots som iguals

Anònim ha dit...

Perdona si et sents ofès, però jo només em fique amb els de la Palin, els qui diuen que 'curen' l'homosexualitat i fan vídeos apocalíptics on diuen que Déu està a punt de desembarcar a Alaska per posar-hi ordre. No amb tots, per suposat. Salut!

Anònim ha dit...

Doncs jo si que em fico amb els d'aqui també...religió? no gràcies. Pensa per tu mateix.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint