de novembre 15, 2008 Unificar tots els xats en un sol client

Ja em perdonareu que torne a parlar de Xat, però és que vuit de cada deu internautes en fa i cada vegada més variats. Molta gent té el MSN, el Gtalk (el de Gmail), el de Yahoo i ara, també ('el que faltava per l'euro') el del Facebook. Això vol dir anar canviat de client o utilitzant diverses aplicacions. La solució és fer servir un programa de xat que els unifique a tots. En Windows, Mac i Linux, el client més versàtil, lleuger i complet és, probablement, el Pidgin. És lliure i li pots configurar totes les línies de xat que tingues i així les centralitzes totes. En Mac, també està el Adium, que també és altament recomanable i permet unificar MSN, Gtalk, Facebook, Jabber, Yahoo... L'Adium, a més, té una gran quantitat d'afegits que li donen funcions addionals molt interessants. Hi ha d'altres que poden ser millors per protocols concrets (Miranda, Mercury, Amsn, Trillian, Kopete), però si el que voleu és deixar-se de maldecaps i tenir-ho tot junt, aquests us poden anar bé.
del.icio.us

3 comentaris:

quitus ha dit...

off-topic:
per cert Vidal, que ahir veient el programa de la setmana dels "photoshop guys" (photoshop user tv) em vaig enterar que el nou MacBook Pro té una errada força important: una pantalla d'allò més "reflectant" (no crec que sigui el terme en català normatiu, però ara no s'em acut cap altre per l'anglès " reflecting"). De tant en tant, sembla que Apple també fot la pota.........

Lins ha dit...

el xat del facebook no es pot ajuntar en el pidgin, oi?

Jordi ha dit...

Jo fa temps que faig servir el pidgin, i la veritat és que és molt estable (no se m'ha penjat cap cop), i no hi ha cap problema per parlar amb tots els contactes del msn.
El "problema" és que no té tantes "pijades" gràfiques com el msn de MS.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint