de gener 11, 2009 "Ensinistrador d'ordinadors..."

L'altre dia vaig llegir a Microsiervos un anunci realment curiós, el que esteu veient a la dreta, on s'oferia un 'ensinistrador de PC's". La cosa es anecdòtica, però va més enllà. La pura veritat és que la informàtica s'ha posat tan complicada que es necessita un amic ensinistrador per fer coses que haurien de ser la mar de senzilles. Quan els col·legues em telefonen tot sovint demanant ajuda perquè els ha passat açò o allò altre i no sabem com eixir-ne, pense que, efectivament, l'ordinador se'ls ha desbocat. I això passa massa sovint. Els ordinadors zombis s'han multiplicat per cinc; els programes maliciosos campen sense que la poli puga controlar-ho; cada dia es creen vint-i-dos mil nous bitxets de malware; cada dia es creen trenta cinc mil virus nous; les màquines es pengen sense raó aparent i els programes funcionen de pena, plens d'errades; comprar per Internet pot ser un ruïna... i vaig a parar perquè em pose de mala llet. Efectivament, per fer anar els ordinadors, com diu l'anunci, fa falta un bon ensinistrador. Jo em pregunte, ¿les coses no podrien se més faciletes en el món de la informàtica?
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint