de febrer 06, 2009 Sincronitzar els favorits entre diferents navegadors

Una de les ferramentes més pràctiques pels qui treballem amb diversos navegadors (Firefox, Safari, Explorer...) i sistemes operatius (Mac, Linux i Windows) és la que permet sincronitzar els favorits. És a dir, si estàs a la feina amb el Firefox i trobes una pàgina útil d'Internet, la memoritzes i, en tancar el navegador, la guarda a la Xarxa i, en arribar a casa, també la tens al navegador de casa. Una d'aquestes utilitats, el Foxmarks, només estava disponible pel Mozilla Firefox però la gran notícia és que a partir d'ara també es podrà fer servir amb l'Internet Explorer i amb el Safari. Això vol dir que si estic treballant amb Linux i Firefox a la feina i guarde una adreça d'Internet als favorits, quan arribe a casa i engegue el Safari amb Mac també la tindré allà. I no només això: també memoritza les contrasenyes que faig servir per entrar als diferents llocs que requereixen registre. Fantàstic, mai més us haureu de preocupar de quina era aquella pàgina tan interessant que vaig veure mentre navegava a no sé quin lloc o quina contrasenya vaig posar en aquell lloc que em vaig registrar fa uns dies. Podeu descarregar l'aplicació ací. Vos pose un vídeo explicatiu de com funciona.

del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint