(Via NWT) Els enginyers de Twitter estan portant a terme anàlisis d'activitat i patrons de comportament per tractar d'esbrinar quan estem dormint i quan desperts i actius. Per què, es preguntareu? Doncs pel de sempre, perquè en el model de negoci de la xarxa de microblogs està rendibilitat-se mitjançant la publicitat i la publicitat només és rendible si és efectiva i arriba a qui ha d'arribar. Per això, els analistes de Twitter tracten d'establir quina activitat mantenim en cada moment del dia i així programar la manera més eficaç de fer-nos arribar els anuncis més adequats. No només això, sinó que també estan establint paràmetres de comportament en funció de l'època de l'any, en dies feiners o cap de setmana i altres dades per ajustar al màxim la publicitat. Per exemple, sembla que els habitants de Nova York són igualment actius durant la feina que fora del horari laboral i molts fins i tot durant la nit, cosa que no passa, per exemple, a Tòkio, on durant la feina no tuitegen. Són disciplinats, ja ho saben, però justament per això, i perquè Twitter ho sap, els caurà una publicitat molt més dirigida. Una cosa tan bona i tan divertida com el Twitter no podia complement de vades, no creieu?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada