de març 09, 2007 La fusió de la publicitat i els videojocs

No sé si és art digital, publicitat d'un refresc o un tros de joc d'ordinador. Crec que estem assistint a un curiós fenomen de fusió entre diferents disciplines relacionades amb les noves tecnologies. En tot cas, és realment curiós de veure, si no l'havíeu vist abans (sembla que es va projectar als cinemes dels EUA fa mig any).

del.icio.us

4 comentaris:

Anònim ha dit...

després dirant que "GTA:San Andreas" es una mala influencia pel jovent....

Anònim ha dit...

Bonissim

quitus ha dit...

http://www.gametrailers.com/player.php?id=17701&type=wmv

per seguir "flipant" amb els videojocs de nova generació....encara que sembli una copia dels Sims (que en part ho és) es tracta del Home de la playstation3 (o sigui el lloc de reunió dels usuaris)...tot en 3D, amb mini-jocs (billar, bolera, etc...), chat, chat de veu, videodemostracions, demos.....bastant increible, i força interesant (es prou bó per apereixer al blog?¿.....aixó només ho pot decidir en Xavier....)

Anònim ha dit...

Miriam

Que bo, un dels millor que he vist.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint