de març 22, 2007 Marketing viral polític o guerra bruta?

Els polítics han pres Youtube a l'assalt. Especialment, els candidats a la presidència dels EEUU sembla que, de sobte, hagen descobert el poder de comunicació de la Xarxa i els llocs web 2.0. Com a exemple, vos pose ací el vídeo en què es presenta a Hillary Clinton com si fora la "gran germana" de la tirania de la qual Obama s'ha d'alliberar. ¿Obrim les portes al marketing viral política o només és el trasllad de la guerra bruta en política a la Xarxa?

del.icio.us

1 comentaris:

joanarcaic ha dit...

sempre recomanaré la série West Wing per aproximarse a la manera de fer política als EUA (sobretot l'etapa d'en Sorkin). els EUA son un país diferent i la publicitat també ho és (tots recordem les campanyes de Pepsi contra Coca Cola; campanyes que al nostre país estan prohíbides, básicament tu no pots dir que el producte de la competencia es una desastre i el teu es genial, tos recordem el cas dels sucs de fruita, no?)
una altre aspecte es que Obama va sortir rapidament argumentant que ell no tenia res a veure amb el video (ni ell ni tota la maquinaria que té darrera). Tammateix, ahir el Washignton Post (em sembla que era aquest diari) deia que tenia proves de la vinculació del "señor" que havia fet el video i els "responsables" de la campanya de l'Obama. I aixó només es el començament, fins el "super-dimarts" encara falta gairebé un any, així doncs tenim força temps per veure cops baixos i demés carícies (tenint en compte, que això, de moment, només és dintre el partit Democràta; que quant sigui la campanya "oficial" per la casa blanca, els ganivets volaran a molta velocitat)

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint