d’abril 15, 2007 Una anàlisi indispensable i de franc

Sis de cada deu ordinadors que fan ser servir Windows estan infectats de virus, troians o software espia. L'afirmació és demolidora i prové del laboratori de la companyia Panda Antivirus. L'Associació Seguridad en la Red està promocionant una campanya per netejar els PC's. Vos recomane que feu servir la eina que Panda ha posat a disposició dels internautes per comprovar si teniu la màquina infectada. Aneu a aquesta adreça i allà podreu triar fer una anàlisi ràpida o més en profunditat. Dos coses importants: s'ha de fer des de l'Internet Explorer de Microsoft i s'ha de permetre que t'instal·le un ActiveX. Una vegada s'ha acabat l'examen de la teua màquina et mostra les amenaces i infeccions i et dona la possibilitat de netejar-te-la. Només necessites resgistrar-te gratuïtament i et deixa la màquina com una patena. Creieu-me, tot i que tingau un antivirus instal·lat, convé fer-ho perquè mai no se sap que tens a la màquina.
del.icio.us

3 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Permet-me desconfiar... però no seran ells qui t'instal·laran alguna cosa per a monitoritzar el teu ordinador?

Anònim ha dit...

No ho feu, jo ho vaig fer amb un ordinador a on hi tinc el panda, i em va anar bé. De fet només em va dir que el panda estava instal-lat i actualitzat. Però ho vaig fer en un ordinador sense antivirus, i me les he vist per tornar.lo al seu estat normal. Em va entrar no sé quin programa que desactiva la protecció contra coockies i era un festival de pantalles que s'obrien oferint.me antivirus. NO HO FEU.

Xavier Vidal ha dit...

Osti, doncs jo ho vaig probar amb dues màquines, una amb el Panda i una altra amb el NOD32 i en cap de les dues em va donar problemes ni em va instal·lar cap bitxo. No ho vaig probar amb una màquina desprotegida, però si dius que en màquines desprotegides activa els cooquies, això ja no ho sé. Doncs això, useu-ho amb màquines amb un antivirus instal·lat, per actualitzar o per tenir una segona opinió.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint