Què passaria si nosaltres tractarem el servei de les operadores com ens tracten a nosaltres quan ens truquen? La resposta és aquest curt, "Manténgase a la escucha" que he trobat del director de cinema Josu Pedrosa González tan divertit com real...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
9 comentaris:
Genial, serà qüestió de agafar idees per la propera vegada que truquin ja ja ja
Corre un powerpoint diguent més o menys el mateix...
Ho haurem de posar en pràctica.
Gracies Xavi per aquesta perla, encara ric quan escric això! JAJAJAJA
Es mereixen això i molt més per la manera en que ens tracten, com si forem berstiar...
M'agrada molt quan diu allò de este tema lo lleva mi mujer... és allò que et reventa que et facin quan telefones
Jo, quan em telefonen i volen vendre alguna cosa i noto que m'estan prenent el pèl o em falten el respecte, directament el penjo. Ja s'ho faran!!!!!!!!
Ho hauriem de fotre tots, aixo, i veurieu com si que n'agrenien
Què voleu que digui, encara em sembla poc, el que fa el prota del vídeo...
Escic d'acord amb tothom, sovint et sents vexat, com si fores un "pelele" a les seues mans i si no fem més (com a mínim, jo) és per educació, però ganes no em falten quan em pregunten cent vegades el mateix. I ja no diguem si et vols donar de baixa d'alguna cosa, la que siga...
Publica un comentari a l'entrada