de març 11, 2008 Un curt espanyol, el tercer més vist de la història a Youtube

Tenir 63 milions de visites és un récord que està a l'abasta de molt poca gent. Al lloc líder de vídeos Youtube, el tercer vídeo més vist de la història és un original curt espanyol anomenat "Lo que tú quieras oír" i que ha estat vist per la increïble xifra de seixanta tres milions de persones. El més vist segueix sent, sense rival, la història del ball. I confesse que jo no havia vist aquest curt, però que m'ha agradat molt quan l'he descobert. Per tant, entenc que molts de vosaltres tampoc l'haureu vist i per això vos el pose a continuació, a vore si el considereu tan excepcional...

del.icio.us

4 comentaris:

Anònim ha dit...

hola! ja que sempre comparteixes cosetes amb els oients m´agradaria recomar-te(-vos)una pagina web d´imatges curioses,espectaculars, etc etc. sí ja se que hi ha moltes pero aquesta m´ha semblat dferent i molt bona. eperant que us agradi
http://www.darkroastedblend.com
salutacions a tots

Anònim ha dit...

Us recomano un altre gran vídeo!!

http://es.youtube.com/watch?v=32wsOd8PUR4

ela ha dit...

sublim: una oportunitat, una oportunitat de contestar.
que tingueu un bon dia

Anònim ha dit...

Bones,

Doncs jo sí que l'havía vist, i jo haguès perjurat i posat la mà al foc que l'havia vist perquè l'havíeu recomanat en aquest blog. Continúo pensant que així és, però m'hauré confós.

De totes maneres, no m'estranya que sigui el més vist en espanyol, ja que si busques Youtube al google, la 3a o 4a entrada, que és el primer vídeo que pots veure, és aquest. Tot i això tampoc no sé fins a quin punt surt tant amunt per què ja era el més vist.

Vagi bé

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint