de gener 08, 2009 Twitter: la felicitat us farà infeliços...

Segurament haureu llegit que un cracker es va col·lar amb permisos administratius al Twitter i va començar a publicar entrades des de comptes de famosos com Barack Obama, Britney Spears o alguns periodistes de la CNN i la FOX. El compare, un xaval de 18 anys, va fer-se passar pels famosos fent públic, entre altres coses, l'homosexualitat del periodista franquícia de la FOX News, Bill O'Reilly, les intimitats físiques de Britney Spears o un suposat sorteig de vals de gasolina que feia Barack Obama. Un trasbals immens que ha portat molts problemes i molta infelicitat als famosos als qui els va craquejar el perfil. El més paradoxal de tot és que el cracker va fer servir la contrasenya 'hapiness' (felicitat) per provocar tan gran desfeta. Un forat de seguretat al Twitter, sí (i no el primer, per cert) però explotat des de la més absoluta felicitat. I volen que ens en refíem, després, de les xarxes socials emergents...
del.icio.us

1 comentaris:

quitus ha dit...

offtopic:
en general, em pixo de riure amb les anàlisis de vells videojocs que fa, però aquesta última ha estat realment memorable. cony, quantes peles em vaig gastar amb la recreativa i quantes partides vaig fotre a la Megadrive.........
http://www.gametrailers.com/player/44106.html

per cert, que ahir per la tarda (horari de Catalunya) la pàgina de Gametrailers va patir un cyber-atac (em sembla que des de la Xina). sort de l'Avast, que sinó hauria pringat.......

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint