de març 17, 2009 Descarregar automàticament de Rapidshare, Megaupload....

Gran part del que es descarrega avui dia d'Internet està allotjat en servidors gratuits, tipus Rapidshare, Gigasize o Megaupload. Pels qui no ho conegueu, és com un magatzem a internet on algú deixa un paquet que qualsevol altre pot anar a recollir. El paquet, òbviament, seria l'arxiu que volem baixar. Tots ells tenen sistemes de control amb lletres, números, esperes abans de poder descarregar i altres molestos sistemes d'accés (sempre que no sigues usuari de pagament, que llavors desapareixen els entrebancs). Si no sou usuaris de pagament i soleu baixar-vos arxius d'aquests llocs hi ha un programa escrit en Java que va de categoria: es diu jDownloader, hi ha versions per tots els sistemes operatius i gestiona totes les baixades d'aquest tipus de servidors. De fet, li pots donar una llista d'enllaços i fins i tot espera el temps necessari entre descàrrega i descàrrega, automatizant al màxim la tasca. L'única prevenció és que tingueu instal·lat el Java, la versió 1.5 o superior, que també és de franc descarregar. Realment, és un dels programes més útils i que més maldecaps m'ha estalvitat en els darrers messos. Espere que a vosaltres vos faça el mateix servei. El podeu descarregar en aquest enllaç i teniu una guia d'ús ací. També vos pose un vídeo tutorial i així veieu com va.

del.icio.us

9 comentaris:

Anònim ha dit...

I quan triga en descarregar un programa de, posem, 1 g ???

Xavier Vidal ha dit...

Doncs dependrà de diversos factors, però, per exemple, si és una hora on no hi ha molt de tràfic als servidors i tens una bona línea, si el programa està dividit, per exemple, en vuit enllaços i cada enllaç et costa de descarregar un quart d'hora, més una altre quart d'espera necessària entre descàrrega i descàrrega, posa-li entre tres o quatre hores. Això, sempre que no tingues un compte de pagament, clar, que si el tens tot corre molt més. És molt relatiu, però podria anar per aquí, la cosa.

quitus ha dit...

personalment vaig utilitzar aquest sistema de descàrrega durant molt de temps (les pàgines com Rapidshare, Megaupload, etc.....) fins que vaig descobrir l'Azureus i cert "parche" (tema Ono, etc....). i la cosa em va de perles (els torrents, vull dir). de fet amb ho que trigaría em baixar-me una serie amb el rapidshare em puc baixar el mateix episodi versio 720p (ull tot depen de "l'estàdistica" entre "semillas" i "clientes" però si vigiles bé aquests paràmetres la cosa va ni que pintada). o sigui, que de moment (i sempre que puc) m'estalvio els rapidshare i els megaupload de torn.......;)

Anònim ha dit...

Gràcies per la recomanació d'aquest programa, Xavier. Deu ser per la quantitat de coses que ja fem (a diari) a la Xarxa, que no estava al cas d'aquest programa. I mkolt bona la recomanació del software per "complementar" el Spotify també. Ara bé, gairebé estic segur que al Spotify li queda poc temps "de vida gratuita". De fet, no heu notat que ara posen més anuncis que abans (TelePizza, Cruz Roja, Seguros no sé què,...)

Et sentiré divendres, Xavier.

Salut!

Xavier - Tarragona
LaWEBERA TopSoft

Anònim ha dit...

Jo desde que vaig descobrir el jDownloader fa uns mesos, ja no utilitzo RES MES...i ara faig una reflexió en veu alta...per mi, el debat de les limitacións dels operadors a les P2P està ja oblidat, i arriva molt tard. Tenint MU, RS, GS...etc etc i aquests gestors, qui s'enrecorda del P2P????. Es MOOOOOOOOLT mes rapid i SEGUR utilitzar jD.

Ultim apunt. Estic provant el recentíssim Windows 7 RC1 7057 (Primera versió candidata a producte final), I VA DE NASSOS!!!!

SALUT!!!

quitus ha dit...

no estic massa d'acrod amb això de que baixar-se coses del Rapidshare (o del Megaupload) sigui més ràpid que fer-ho per un P2P. almenys a mí, els torrents em baixen més de pressa que si els haugués de baixar de l'altre manera (l'espera de 15 minuts o el màxim de descàrrega per dia limiten molt la cosa).
encara que com diuen, per gustos colors..........

Anònim ha dit...

...I si poseu a Google, el disc que vulgueu i npo trobeu mai,...seguit de la paraula "blogspot",....us portareu més d' una sorpresa agradable!!! ;-)

Onlyamd ha dit...

Es clar que sense utilizar Rapidshare (o Megaupload) de pagament, potser el Azureus (o altes p2p) es una bona opció.

En el meu cas jo els tinc de pagament, ja que comparteixo els costos amb uns amics, i que voleu que us digi, infinitament més ràpid que qualsevol p2p, és clar.

Com tinc 6MB, baixo a 700kb/s constants, i ara que m'han pujat a 12MB baixo a 1,4 Mb/s constants... com un avió... jejeje

Anònim ha dit...

"... Xavier - Tarragona ha dit...

"...
Et sentiré divendres, Xavier.

Salut!

Xavier - Tarragona
LaWEBERA TopSoft
9:47 PM, març 18, 2009
..."

Aquest personatge que afegeix la firma en el seu comentari incompleix la norma per a tenir domini .CAT. I és que la web ha de ser en CATALÀ. Fes el favor de traduir la web, i no utilitzis aquesta plataforma per a fer espanyolades.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint