de maig 30, 2009 El correu escombraria vira cap al mòbil

Potser és per la crisi o potser és per un calculat pla d'ampliació de negoci dels roïns digitals, però en les darreres setmanes he notat un augment en els sms escombraria que m'han arribat al mòbil. No sé si algú de vosaltres també ho ha notat, però sembla que no és un fenomen aïllat. Aquesta setmana es publicava un estudi que calculava en nou de cada deus els correus electrònics que ens arriben, però l'eficàcia és cada vegada menor perquè els programes anti-spam són cada vegada més fiables i perquè ja estem molt escamats i ni tan sols els llegim. Ara bé, al mòbil és una altra història perquè no hi estem acostumats i perquè no hi ha massa programari per combatre-ho. De moment, és més molest que perillós, però s'hi ha d'anar amb molt amb compte, perquè amb els nous telèfons de sistemes operatius avançats, cada vegada serà més fàcil infectar dispositius que s'assemblen més cada dia a petis ordinadors que a simples màquines de parlar a distància. La pregunta que jo em faig és, qui els ha donat el meu telèfon a les empreses que m'han enviat els sms-escombraria? Perquè la majoria d'ells eren d'empreses a les quals jo ni havia anat mai. Potser seria hora que les autoritats s'hi posaren fortes amb un fenomen que té tota la pinta de ser cada vegada més freqüent.
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint