d’octubre 25, 2009 Voleu veure de franc el concert d'avui d'U2?

Doncs a través d'Internet es pot. I és que la xarxa no dona el do de l'ubiqüitat, però gairebé. El grup irlandès U2 fa avui el penúltim concert de la magnífica gira "360º" però si no us doneu molta pressa, no arribareu a Califòrnia, on es fa l'actuació dels U2. Ara bé, si no us voleu trasbalsar traient el jet privat, demanant el pla de vol a corricorrens, si no voleu pagar al pasta que val el combustible amb el vostre avió particular fins Los Angeles teniu una altra alternativa, que és veure el concert a través del canal de Youtube que tenen els U2. Allà es podrà seguir en directe l'actuació a partir de les quatre de la matinada, hora local nostra. Serà un gran esdeveniment on hi haurà desenes de milers de persones físicament i molts milions de manera virtual a través de la xarxa. El canal de Youtube dels U2 és un bon graner de materials per als qui us agrade la banda (jo en sóc fan) i podeu trobar des d'entrevistes fins al darrer concert que van donar al Monumental de Washington DC, entre molts d'altres. Ja sabeu, si no teniu res més que fer, aquesta nit a les quatre, concert dels U2 al Youtube.
del.icio.us

2 comentaris:

Xavier - Tarragona ha dit...

Aquí un altre U2addicte, amic Vidal. No sabia res d'aquest concert en directe i... tan de bo demà no fos dilluns (joder, termino d'adonar-me'n que s'està acabant el cap de setmana...) :-(

Per cert, canviaré el nom del blog perquè et tinc enllaçat amb l'antic nom i, entenc,... toca canviar-lo, oi?

Que en faràs cap post per explicar -si és que cal explicar res- el canvi d'emissora?

Finalment, molt bona l'opció que doneu de sentir la teva secció online.

Com sempre... Salut! :-)

LaWEBERA TopSoft
On tot és GRATIS

Xavier Vidal ha dit...

Hola, Xavi. Doncs sí, aniria bé canviar-li el nom i la veritat és que no tenia pensat fer cap entrada explicant el canvi. Però ja que ho preguntes, la veritat és que després de cinc anys amb en Clapés, doncs van arribar les vaques flaques a Rac 1 i van haver de prescindir d'alguns (bastants) dels col·laboradors de la temporada passada. És el negoci, són coses que passen, algú ha d'eixir quan tots no hi caben. En això que em va arribar l'oferta d'en Fuentes, un bon amic que tenia l'encàrrec de fer els matins de Cataluna Ràdio i vaig acceptar perquè la idea d'un Fuentes per renovar Catràdio m'engrescava de manera especial i em venia molt de gust, professional i personalment tornar a treballar amb Manel, amb qui ens coneixíem des de feia 12 anys.
Li estic molt agraït a en Clapés per haver-me donat l'oportunitat de treballar al seu programa durant tant de temps i si mai més m'ha de menester una altra vegada, ja sap on em té. Al mateix temps, ara estic de manera total amb Fuentes, que està fent una gran feina de renovació del matí de Catalunya Ràdio, amb molt d'esforç i molta creativitat i que es veurà reflexada el proper EGM i el proper Baròmetre de la comunicació.
Prou de xerrameca, gràcies per seguir llegint-me, amic Xavier.
Salut!

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint