de març 20, 2010 Agressivitat màxima de les empreses d'Internet

La crisi està fent que algunes empreses proveïdores d'Internet forcen la màquina per fer que els seus comercials aconseguisquen el canvi d'operador per qualsevol mitjà. I si colles la gent fins l'extrem hi ha la possibilitat que es passen de rosca. És el que passa amb el document que podeu veure i sentir a l'esquerra, que va ser enregistrat per un usuari que tenia la línia d'Internet amb Tele2 i un comercial volia que es canviara a Jazztel. Es va posar tan pesat que el pobre client, per comptes de penjar-li el telèfon va aguantar fins al final de la conversa i el comercial, emprenyat per no aconseguir obligar a l'usuari a canviar-se, l'acaba insultant de mala manera (els darrers quinze segons del vídeo són antològics). És evident que ni totes les companyies fan això, ni tots els comercials de Jazztel ho fan, ni la companyia ho aprova i segurament hora d'ara el comercial ja està acomiadat. És una excepció, d'acord, però és la caricatura elevada a la màxima potència d'un fenomen que comença a ser molt, molt molest: que et telefonen a casa a qualsevol hora del dia o la nit i insistisquen tant que s'acaba perdent l'educació i les formes. Subcontractar empreses a tant la 'peça', a preu fet, de països llunyans on la sociologia és radicalment diferent i els costums també poc acabar amb una situació tan excepcional com absolutament rebutjable com la que es veu amb el vídeo.
del.icio.us

1 comentaris:

Xevi ha dit...

Amb mi ja no tenen temps dinsultar-me, els penjo a la primera de canvi.. pero com pot ser que truquin cada dia i si fa falta mes d'un cop??

S'hauria de poder fer algu...És indignant!

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint