Com sabeu, les autoritats, sobre tot les nord-americanes, s'estan prenent molt seriosament el sexting, l'enviament d'imatges sexuals a través del mòbil, sobre tot d'adolescents. Doncs Microsoft s'ha vist obligada a retirar la campanya publicitària del Kin, el seu nou telèfon mòbil dirigit als més joves, perquè l'han acusat de fomentar el sexting. L'anunci de Microsoft mostra un grup de joves en una festa enviant fotos i missatges a través del mòbil. En una escena, un jove es puja la samarreta, introdueix el telèfon per sota i treu una fotografia del seu pit nu per enviar després a una amiga que somriu en rebre-la. En veure la campanya, l'associació de consumidors Consumer Report va denunciar-la per incitar al sexting i Microsoft, que no vol veure perjudicades les vendes del seu nou producte estrella, va retirar la campanya. Si mireu la campanya en el vídeo que vos pose a continuació, jo crec que no n'hi ha per arrancar-se els cabells a manats, però la puritana societat nord-americana no en vol ni sentir a parlar. No els importaria que s'enviaren un videojoc on s'esclafen caps i es trenquen cames o braços, però si s'envia una foto d'un pit, ¡ah, compare!, llavors salten les alarmes. Són les contradiccions d'una societat com la dels EUA i de les empreses que hi conviuen. Mireu el vídeo i jutgeu vosaltres mateixos
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada