de juny 24, 2010 Adobe, quina por!

Ahir, supose que com a molts de vosaltres, se'm va actualitzar el Firefox a la versió 3.6.4 i tot va anar de primera, fins que vaig veure la pantalla que vos pose a l'esquerra. Un senyal de perill i una recomanació-ordre d'actualitzar l'Adobe Flash Player. Òbviament, em vaig acollonit i ho vaig fer. Però això m'ha fet pensar què passa amb al Flash: el Firefox t'adverteix, Apple el deixa de fer anar en els dispositius mòbils, i el mateix Adobe reconeix ni més ni menys que 32 fallades de seguretat amb al Flash... Alguna cosa està passant, segurament, deu ser que els delinqüents informàtics han trobat en el Flash la porta d'entrada més fàcil als ordinadors domèstics o deu ser que els d'Adobe comencen a seguir el camí de Microsoft en quan a supervisió de la qualitat dels seus productes. Siga el que siga, sembla que s'haurà de tenir molt d'ull en els propers temps amb el tema Flash perquè podria ser la drecera per entrar tota mena de material tòxic a les nostres màquines. També fora possible que l'època en què tot es feia anar en Flash a Internet tinga els dies comptats, entre altres coses per l'HTML5.
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint