d’agost 01, 2010 TDT en teles sense euroconnector

Molts de vosaltres tindreu teles antigues d'aquelles que no tenen entrada d'euroconnector que han acabat arraconades a les golfes sense cap utilitat. És perquè ens van dir que l'única solució per fer anar la TDT amb una tele antiga, amb entrada només d'antena, era comprar un adaptador que val entre 60 i 80 euros. Doncs hi ha una altra solució que és recuperar aquell vídeo que es feia servir abans, sí, sí, aquell que reproduïa aquelles capsetes plenes d'una cinta marró, anomenades VHS i que també han quedat plenes de pols en algun racó. El vídeo VHS té una sortida d'antena modulada, és a dir, és capaç de transformar el senyal de vídeo i ficar-lo pel cable d'antena per fer-lo arribar a la tele antiga. Però el vídeo sí que té entrada euroconnector, així que la cosa és senzilla: connecteu la TDT al vídeo per euroconnector i el vídeo a la tele per cable d'antena. Només cal trobar el "canal del vídeo" com es deia abans, és a dir, el canal de la tele antiga pel qual es veu el vídeo i ja tindreu una tele antiga amb TDT per només els 20 i pocs euros que valen els aparells de TDT més barats. I, a més, li haureu donat utilitat a dos aparells que estaven a la vora del reciclatge. Jo ho he fet i m'ha anat bé. Ja direu si us ha servit o no...
del.icio.us

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Merda!! (amb perdó) i jo que vaig llençar fa poc el VHS perquè no reproduïa les cintes !! Ara m'aniria de conya per a fer anar la tele petita de l'habitació

fralno ha dit...

També hi han TDT que et fan la conversió cap a analògic, us ho dic pq tinc un col·lega que ara veu la TDT en una tv del 1977, d'aquelles que buscaves la UHF fent girar la rodeta fins que trobaves la primera i la segona

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint