Quantes vegades hem preguntat a taula, a l'hora de dinar amb els companys de feina coses com, "què us ha semblat Origen, s'ha de veure o no?". Doncs això, amb el Facebook i Bing, el motor de cerca de Microsoft, es podrà fer automàticament. Un acord entre les dues companyies farà que Bing faça cerques entre les preferències dels nostres amics al Facebook. Bing prioritzarà els resultats del que pensen els nostres amics quan fem una cerca tipus "us ha agradat 'Origen'?" i això farà que tinguem una enquesta gairebé instantània de què els ha semblat als
qui tenim més a prop. És una molt bona idea perquè, de fet, els estudis demostren que un dels usos més comuns de la Xarxa és buscar referències que ens orienten a l'hora de comprar, de fer un viatge o d'anar a un espectacle. Quina opció millor, doncs, que els consells ens els donen els nostres propis col·legues? Aquesta implementació de FB no és l'única, perquè als EUA ha començat a funcionar una iniciativa molt interessant: contrasenyes per entrar al FB que només duren 20 minuts, per si ens hem de connectar des d'un hotel, un ciber o casa d'un altre. La contrasenya es sol·licita a través del nostre mòbil, que ha d'estar registrat al Facebook i es rebuda mitjançant un SMS. Molt bona idea perquè així es garanteix que ningú no ens podrà tafanejar el perfil si ens deixem per error el nostra FB obert.
1 comentaris:
Uis!!! Una barreja entre 2 coses tan poc aconsellables com Bing/Microsoft i facebook... em fa por!
Feia temps que no et llegia!!!
Me n'alegro de fer-ho i retrobar-te finalment! :-)
Salut, Xavier.
Xavier
LaWEBERA TopSoft
Publica un comentari a l'entrada