de març 07, 2011 Charlie Sheen i el Twitter com a forma de negoci

Charlie Sheen va batre algun dels nombrosos records que queden per batre a Internet en arribar al milió de seguidors de Twitter a 25 hores. Això va ser la setmana passada. Avui, després que l'actor haja aconseguit dos milions de seguidors (2.028.680) l'actor de dubtosos costums per la salut, ha confessat a la web TMZ que va obrir el compte per guanyar diners. (Via Geeksroom) Sheen ha reconegut que no va arribar a Twitter per tenir un millor contacte amb els seus seguidors sinó per aprofitar la pasta per publicitat que pot guanyar gràcies a aquesta "màquina de diners". Tampoc no resulta novetat utilitzar el Twitter per treure's un sobresou perquè la mateixa Kim Kardashian diu que s'embutxaca 10 mil dòlars per cada tweet publicitari. Altres llocs, com ara The Hollywood Reporter asseguren que les celebritats poden arribar a ingressar 25.000 dòlars per cada tweet on citen, parlen bé o promociones directament algun producte. I al compte de Charlie Sheen són comuns les fotos promocionant productes i serveis, de manera que només cal lligar caps i fer comptes. El Twitter té moltes finalitats, algunes de molt solidàries, però no totes són èticament defensables. Ara, confesse que ja m'agradaria a mi pasta amb el Twitter... en el fons, no sóc més que un envejós...

del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint