de febrer 24, 2012 Google permet bloquejar la publicitat a Gmail

És una contradicció: Google basa els seus ingressos en la publicitat i, per tant, quan més acurada siga i més en puga 'col·locar' més negoci fa. Davant això, em vaig plantejar si seria tan neta com permetre bloquejar la publicitat del seu propi servei de correu, Gmail. Tots sabem que es pot fer amb els navegadors com Firefox o bé Opera, però la pregunta era: i amb el seu propi navegador, el Chrome i el seu propi servei de correu, el Gmail? Doncs sí, em vaig posar a buscar a la tenda del Chrome i, efectivament, com podeu veure a la part esquerra del post, hi ha una extensió que es descarrega de la seua pròpia botiga, que és de franc i que permet bloquejar la publicitat al Gmail. No estic segur de si és que s'han descuidat de bloquejar-la o bé que són tan nets que voluntàriament permeten que, si no vols la publicitat, la pugues llevar de la teua safata de correu. Siga com siga, m'ha semblat meritori i remarcable. L'extensió per Chrome la podeu trobar en aquesta adreça.
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint