de gener 25, 2013 Estafa als codis d'accés a través dels SMS

Es molt díficil que no t'estafen si et demanen un codi per sms per accedir a qualsevol servei d'aquells serveis on s'ha d'accedir a través d'SMS Premum. Fins i tot si estàs avesat, pots caure. Fa uns dies vaig demanar un codi d'acces a un servei web que necessitava enviar un sms a un número determinat, 35024. No hi havia condicions d'ús, només el cost de l'SMS. Això sí, hi havia l'empresa que prestava el servei de codis, RENTABILIWEB. Només hi havia un apartat de correus i una adreça web. El cost de l'SMS era de tres euros, que era el mateix del servei web. Jo estava disposat a pagar aquest preu però la sorpresa va ser que quan he vist la factura del meu operador mòbil, m'han carregar uns 30 euros per aquest concepte. Per què? Doncs molt senzill, perquè m'han cobrat una desena de missatges com el que vaig enviar, però que ells van anar enviat-me a mi. Mai no em va arribar cap d'aquests missatges, però ells me'ls han cobrat a través de la meua operadora. No vaig signar cap contracte d'acceptació, no em van facilitar cap informació al respecte i no vaig rebre mai al meu mòbil els missatges que ara em facturen. És més, a la web no es troben, si més no, jo no he trobat, cap clàusula on diga que si envies un SMS Premium acceptes que te n'envien un ramat més i que els hauràs de pagar tu a preu d'or. Una estafa en tota regla que anirà directe a la CMT. Però no servirà de res, això ja ho sé, però ho publique per a que si a algú li demanen un SMS per obtenir un CODI, sàpiga que després li enviaran molts més missatges que haurà de pagar ell a preu d'or. En especial de l'empresa RENTABILIWEB
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint