de gener 18, 2007 Flipeu, flipeu... ¿en el futur seran així les pantalles?

Jo sóc fan de Phillip K. Dick i per això vaig vore amb entusiasme "Minority Report", basat amb un relat curtet de Dick. La peli estava bé, però el que destacava per sobre de totes les coses pels "geeks" com jo era la pantalla tàctil que feia servir Tom Cruise i que flipaves en veure-la. Doncs no sembla estar tan lluny aquesta tecnologia, si tenim en comte la pantalla de Jeff Han, una demostració de la qual vos pose a continuació i que m'ha posat les dents com les d'un tigre dents de sabre... (tingueu paciència, de vegades triga a carregar o s'ha de recarregar, si fa el tontet podeu anar directament a la pàgina punxant ací)

del.icio.us

5 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

És bestial això ... i no és ciència ficció?

bender ha dit...

simplement genial. Ja fa molt que vull un trasto així o similar. Fa temps vaig veure una noticia (a TV3 crec) sobre un tipus de pantalla tant plana que la podies portar cargolada sobre si mateixa com si fos un pergamí a la butxaca. Potser tornem als origens de la cultura je je... Si a sobre aquesta pantalla incorporés les preastacions del video que hem vist... seria brutal.

Anònim ha dit...

Hola Xavier

Sí que és veritat que es carrega molt el sistema perquè està descarregant-se automàticament i amb la quantitat de videos de YouTube i tal, queda el blog molt sobrecarregat.

Crec que se li pot fer que no es carregui automàticament canviant "&autoStart=true&" on posa "true" per "false". El codi sencer no te'l puc escriure en un comentari perquè no em deixa, però em sembla que així no es carrega automàticament.

Salut! ;-)


Xavier - Salou

Anònim ha dit...

Aquí hi ha un exemple que no crec que es produeixi en un futur gaire llunyà:
http://www.youtube.com/watch?v=SWe-TIy2Lbs

Anònim ha dit...

buf.. treballar de peu... quin pal!

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint