de setembre 05, 2009 Alerta amb les assegurances de mòbils, tenen trampa

Molts de vosaltres segur que en el seu dia us vau deixar convèncer per subscriure una assegurança de mòbil en comprar aquell 'gadget' tan preuat que feia anar de corcoll. Doncs bé, s'ha d'anar amb molt d'ull amb les assegurances perquè les botigues que te'l fan, quan tens un sinistre amb el telèfon intenten escaquejar-se de pagar-te'l. És el cas, per exemple, de The Phonehouse. Si us roben el mòbil, per exemple, heu de saber que només us el pagaran si heu fet constar clarament a la denúncia que us vau enfrontar amb el lladre i vau intentar que no us el prenguera. Jo mateix em vaig trobar en un cas així. Vaig assistir bocabadat com la bona venedora de la tenda (The Phonehouse, en aquest cas, però crec que totes fan més o menys el mateix) demanava, negociava i gairebé implorava que no foren tan perepunyetes i li aprovaren al client la substitució del telèfon. Van dir que no, que no hi havia prou seguretat que s'haguera enfrontat amb els lladres i, en no defensar amb ungles i dents el seu telèfon, la pòlissa quedava invalidada. Cobrar, cobren molt ràpid, però aneu amb compte i llegiu amb molta cura les clàusules del contracte d'assegurança per saber què podeu dir i què no, perquè s'agafaran a una paret llissa per escapar-se de fer front a la seua obligació i no us pagaran el telèfon. Jo m'ho pensaria dues vegades abans de fer-me una nova assegurança. Us ha passat alguna cosa similar?
del.icio.us

1 comentaris:

pau ha dit...

Jo no en faria molt de cas d'aquestes assegurances, són com les que et venen quan agafes un bitllet d'avió de baix cost.

En el cas dels avions, pagant amb un a Visa clàssic o tenint molts cops la nòmina domiciliada a l'entitat bancaria, probablement, millor que mireu la lletra petita, ja disposeu d'una assegurança similar per accidents i maletes, a la que us ofereixen.

En el cas dels mòbils tres quarts del mateix, si teniu assegurança de la llar, hi ha una cobertura força habitual que cobreix qualsevol 'atracament' i no furt que puguis tenir a la via pública.

Em va passar i puc donar fe que si t'has trobat amenaçat a una via pública i algú t'ha pres el telèfon, responen de forma efectiva. Però recordeu, no és el mateix girar-te i no trobar el mòbil que trobar-te en una situació on hi hagi una 'violencia' com que t'estirin la bossa o "t'arrenquin" el telèfon de la mà.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint