d’octubre 20, 2009 La indústria audiovisual, contra el Twitter

El Twitter s'ha convertit progressivament en un testimoni incòmode per moltes grans indústries, entre elles, la NBA les de Hollywood com Disney o Dreamworks. Sembla que les grans companyies cinematogràfiques dels EUA han han forçat els actors a signar clàusules on es comprometen a no fer servir els plataformes socials, en especial el Twitter, per informar els seus seguidores de les seues feines. En aquest cas estarien estrelles del cinema com Cameron Diaz o Mike Myers, que estan a tall de començar la nova entrega de "Shrek". Resulta clar que una màquina com el Twitter, tan immediata i tan poderosa, que conté ja cinc mil milions de twitts o entrades, és un enemic contra el control de la informació de les empreses. Justament per això, un mecanisme tan perfecte d'administració com és l'NBA també ha decidit prohibir l'ús abans, durant i immediatament després dels partits. O la Casa Blanca, també. Pobre Shak O'Neil... Ara bé, la pregunta seria si és bo que, una vegada que s'havia aconseguit la lliure circulació de la informació gràcies a la Xarxa, tornen a arribar els qui tenen la dalla i comencen retallar per ací i per allà i tornen a imposar la quantitat, el ritme i la qualitat de la informació que ens arriba. Es una passa enrere que s'hauria de compensar amb un parell de passetes endavant.
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint