de novembre 17, 2011 Bananity, 'm'agrada, no m'agrada, m'agrada, no m'agrada...'

El nen prodigi del món digital català l'ha tornada a muntar. Pau Garcia-Milà, que encara sent adolescent va idear amb el seu soci EyeOS, un dels primers sistemes operatius online del món, ara presenta un nou projecte, Bananity, juntament amb el Sergio Galiano. La idea és tan senzilla com poderosa: una comunitat de gent unida pel que amen o pel que odien. De tot: gent, fets, pel·lícules, sèries, menjars, modes o gadgets agrupats en funció de si als membres de la comunitat els agrada o no. Bananity té connexió a les dues principals xarxes socials, Facebook i Twitter, però l'objectiu és crear un grup propi d'internautes fent el que fan habitualment, opinant. El funcionament em recorda a aquelles figures que es formen quan agafes pols de ferro i li passes un imant per baix: grups que es fan i es desfan gairebé a l'instant. Més enllà de la pura mecànica com a xarxa social, el que resulta evident és que es tracta d'un instrument potentíssim de màrqueting i una ferramenta que, de convertir-se en important quantitativament, pot subministrar una informació molt valuosa a l'hora de llençar i fer el seguiment productes o serveis. És el nou poder de les xarxes socials, demostrades clarament en el cas La Noria, i que s'han convertit en una realitat que ja ningú al món offline pot ignorar. Bona sort en el nou projecte!
del.icio.us

2 comentaris:

Dirun ha dit...

Serà el nen prodigi del món digital català però la publicitat que hi ha al link és només en castellà. De moment li poso un "no m'agrada" a Bananity

Anònim ha dit...

Jo li faré un "m'agrada" hem de donar oportunitat a la gent d'aqui. Segur que si fos el zuckerberg tothom estaria flipant.

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint