d’octubre 31, 2012 La tecnologia irromp en el negoci dels enterraments

La mort era, fins fa poc, una gran llacuna de tristor amb litúrgies que havia estat impossible de modernitzar durant mil·lenis. Però la tecnologia està canviant això. Amb la proliferació de telèfons intel·ligents i, en general, dispositius mòbils, cada vegada és més fàcil oferir continguts de qualitat relacionats amb el finat. Això contribueix, d'alguna manera, a modernitzar tant el culte que se li ret al mort com el to en què es produeix l'acomiadament de la persona estimada. D'una banda, comencen a generalitzar-se els codis QR que permeten accedir amb qualsevol telèfon amb lector BIDI a records de la persona morta, els seus millors moments, missatges personalitzats, vídeos d'homenatge al que va ser en vida i el que va fer o galeries de fotos per tenir-lo en la memòria de la manera més bonica. Des de dos-cents euros es poden tenir, a més, pendrives personalitzats amb tots els records del finat i fins i tot es poden arribar atrobar joies amb empremptes digitals personalitzades de la persona que ens ha deixat. Les làpides intel·ligents amb diferents codis que ens fan veure vídeos, records i material multimèdia sobre la persona enterrada i la seua família sembla que comença a ser tendència en els països anglosaxons. També en el negoci de la mort, la tecnologia pot aportar una modernització que millora la manera en què vivim els moments més durs de la vida: quan s'acaba la dels nostres éssers més estimats. Ja ho déiem, al llibre "Un món a tres columnes", publicat el 2000.
del.icio.us

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright 2010 LES OVELLES ELÈCTRIQUES
Carbon 12 Blogger template by Blogger Bits. Supported by Bloggermint